Stort og småt om livet i Kathmandu
posted by Line Wolf Nielsen at onsdag, september 22, 2004
Man får da ikke sikrere flyselskab end Buddha Air :-)MVHLaurits
24. september 2004 kl. 16.51
Hi hi, I've got that picture too.But I think I sat at the opposite side of the plane, going the other direction./g
2. februar 2005 kl. 21.44
Send en kommentar
<< Home
Post skal sendes til: MS Nepal G.P.O Box 4010 Kathmandu Nepal. Fang mig på MSN via linepigen_30@hotmail.com - men brug ikke denne adresse til mails. Jeg tjekker kun line@wolf-nielsen.dk
Vis hele min profil
2 Comments:
Man får da ikke sikrere flyselskab end Buddha Air :-)
MVH
Laurits
24. september 2004 kl. 16.51
Hi hi, I've got that picture too.
But I think I sat at the opposite side of the plane, going the other direction.
/g
2. februar 2005 kl. 21.44
Send en kommentar
<< Home